14. 10. 2020
Vážení klienti, kolegové,
rádi bychom Vás informovali, že pracoviště PPP v Ostravě – Porubě, se od 19. 10. 2020 vrací k běžnému provozu, včetně vyšetření klientů. Stále však za zvýšených bezpečnostních podmínek, viz níže.
Již v těchto dnech 14. 10. 2020 – 16. 10. 2020 je Vám většina pracovníků tohoto pracoviště plně k dispozici pro konzultace, telefonické i emailové.
Provoz PPP Ostrava, pracoviště Zábřeh, Kpt. Vajdy, je nadále bez omezení.
V týdnu od 26. 10. 2020 – 30. 10. 2020 (podzimní prázdniny) čerpají pracovníci PPP studijní volno a řádnou dovolenou. Budeme se na Vás opětovně těšit v listopadu.
Děkujeme za pochopení
Kolektiv pracovníků PPP Ostrava Poruba
10. 9. 2020
PRAVIDLA POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB – MIMOŘÁDNÉ OPATŘENÍ – s účinností ode dne 10. 9. 2020
vzhledem k ochraně obyvatelstva a prevenci nebezpečí vzniku a rozšíření onemocnění COVID-19 a s ohledem na ochranu zdraví zaměstnanců i klientů:
- Všichni klienti včetně doprovodu vstup pouze s ochrannými prostředky dýchacích cest (nos, ústa), jako je respirátor, rouška, ústenka, šátek, šál nebo jiné prostředky, které brání šíření kapének.
- S nezletilým klientem se jako doprovod dostaví pouze 1 osoba.
- Služba nebude poskytnuta klientovi s příznaky virového onemocnění (teplota nad 37°C a vyšší, rýma, kašel, dušnost apod.).
- Podmínkou vyšetření je vyplnění „Čestného prohlášení“ s datem aktuálního vyšetření.
- Všichni klienti i jejich doprovod mají po vstupu do budovy ve všech prostorách krytá ústa a nos po celou dobu přítomnosti v zařízení.
- Klient smí odložit roušku pouze na výzvu pracovníka naší poradny.
- Všichni klienti i jejich doprovod jsou povinni dodržovat zvýšenou hygienu: desinfekci rukou při příchodu a dle pokynů zaměstnanců případné mytí rukou během přítomnosti na PPP.
- Klienti i jejich doprovod dodržují na chodbě před vstupem na pracoviště odstup alespoň 2 m od ostatních osob.
- Je omezen volný pohyb klientů v prostorách pracoviště.
- Nedodržování těchto opatření je důvodem k ukončení poskytování poradenské služby a je také důvodem k vykázání klienta i jeho doprovodu mimo prostory pracoviště PPP i mimo budovu.
V Ostravě dne 10.9.2020
Mgr. Marie Schindlerová, ředitelka PPP
1. 9. 2020
PROVOZ PPP Ostrava – Aktuální informace
Vážení klienti, učitelé a ostatní kolegové,
kolektiv pracovníků PPP Ostrava Vás vítá v novém školním roce 2020/2021.
Ode dne 1. 9. 2020 je naše zařízení v běžném provozu (vyšetření, konzultace a další činnosti, tzn. standardní provoz PPP).
Vzhledem k aktuální epidemiologické situaci bude nutné dodržet následující podmínky:
- vyšetřované dítě přijde v doprovodu pouze jednoho zákonného zástupce,
- po vstupu do prostor PPP probíhá desinfekce rukou,
- osoby dodržují bezpečnou vzdálenost, neshlukují se,
- dle vašeho uvážení lze využít osobní ochranné pomůcky (rouška), vlastní psací potřeby, použití roušky či jiného ochranného prostředku v průběhu vyšetření je na dohodě mezi klientem a odborným pracovníkem
- prosíme o dodržování přesného času příchodu na PPP.
Vyšetřeno bude pouze zdravé dítě!
1. 7. 2020
PROVOZ PPP Ostrava v období letních prázdnin
Od 1. 7. 2020 – 31. 8. 2020 je provoz PPP Ostrava pro klienty od 8:00 – 13:00 hod. V pátek 28. 8. 2020 je PPP z důvodu zahajovací porady pro klienty uzavřena.
Provoz a poskytování služeb i nadále probíhá za zvýšených epidemiologicko-bezpečnostních opatření. O všech nezbytných podrobnostech týkajících se podmínek vyšetření jsou klienti informováni formou telefonických kontaktů.
Prosíme klienty PPP Ostrava, aby i nadále při podávání žádostí o vyšetření upřednostňovali elektronickou formu komunikace (příp. telefonickou). Můžete využít:
- datovou schránku 3rnfc46
- emailové adresy: posta-zabreh@ppp-ostrava.cz, posta-poruba@ppp-ostrava.cz
27. 4. 2020
POZOR důležité
Ode dne 27. 4. 2020 dochází na pokyn zřizovatele KÚ MSK k obnovení činnosti PPP Ostrava, a to za dodržení doporučení stanovených MŠMT.
Prioritou je zajistit především služby v souvislosti se zahájením školního roku (odklady, předčasná zaškolení a zajištění návaznosti podpůrného opatření asistenta pedagoga).
Provoz a poskytování služeb bude probíhat i nadále za zvýšených epidemiologicko -bezpečnostních opatření. O všech nezbytných podrobnostech týkajících se podmínek vyšetření budou klienti informováni formou telefonických kontaktů, které již v tomto týdnu probíhají – plánování termínů vyšetření.
Další informace budou upřesněny postupně v následujících dnech.