Pracovní listy pro předškoláky

  • Bednářová, J.: Předčíselné představy
  • Borová, B.: Šimonovy pracovní listy 4. Rozvoj myšlení a řeči
  • Harnišová, M.: V září budu prvňáčkem
  • Charvátová – Kopcová, V.: Šimonovy pracovní listy 6. Logopedická cvičení 1 M,P,B,V,F,C,S,Z,Č,Š,Ž
  • Charvátová – Kopcová, V.: Šimonovy pracovní listy 7 Logopedická cvičení 2   J,H,CH,K,Ď,Ť,Ň,D,T,N,L,R,Ř /
  • Kárová, V.: Šimonovy pracovní listy 8. Rozvoj logického myšlení
  • Kuběnová, O.: Moje krůčky k počítání
  • Krumphanzlová, V.: Zábavná cvičení, hlavolamy a bludiště
  • Michalová, Z.: Rozvoj početních představ. 2
  • Mlčochová, M.: Šimonovy pracovní listy 1. Celkový rozvoj
  • Mlčochová, M.: Šimonovy pracovní listy 2. Obrázky, Geometrické tvary
  • Mlčochová, M.: Šimonovy pracovní listy 9. Grafomotorika a kreslení
  • Mlčochová, M.: Šimonovy pracovní listy 3. Uvolňovací cviky
  • Nováček, M.: Rozvíjení poznání předškoláka
  • Pilařová, M.: Šimonovy pracovní listy 5. Grafomotorická cvičení
  • Pokorná, V.: Šimonovy pracovní listy 9. Grafomotorika a kreslení
  • Pokorná, V.: Přemýšlej, vybírej, rozlišuj, srovnávej, sestavuj
  • Pokorná, V.: Porovnej, dokresli, spojuj, rozlišuj, skládej
  • Schneider, L.: Učíme se s obrázky
  • Tatourová, M.: Velký rádce předškoláka

Pracovní listy pro nápravnou péči při poruchách učení

  • Fialová, D., Kaslová, M., Dostálová, J., Novotná, S.: Barevná matematika
  • Michalová, Z.: Čáry, máry I, II
  • Michalová, Z.: Základy čtení
  • Michalová, Z.: Čítanka pro dyslektiky
  • Novák, J: Korekce vývojových dyslexií
  • Novák, J.: Dyskalkulie
  • Pavlová, J., Pišlová, S.: Barevná čeština
  • Pokorná, V.: Cvičení pro děti se specifickými poruchami učení
  • Svoboda, P.: Zábavná cvičení pro rozvoj čtení
  • Šindelářová, B.: Předcházíme poruchám učení
  • Šup, : Čtení s porozuměním
  • Tymichová, H.: Nauč mě správně číst
  • Zelinková, O.: Rozlišování hlásek
  • Zelinková, O.: I Rozlišování krátkých a dlouhých samohlásek
  • Zelinková, O.: II Rozlišování slabik di-dy,ti-ty, ni-ny
  • Zelinková, O.: III Cvičení sluchové analýzy a syntézy
  • Zelinková, O.: V Čtenářské tabulky
  • Zelinková, O.: VI Cvičení pravo – levé orientace
  • Zelinková, O.: Koncentrace pozornosti
  • Zelinková, O.: Čtení mě baví

Literatura vhodná pro pedagogy a rodiče

  • Biddlelp: Tajemství výchovy šťastných dětí
  • Brucerová: Předškolní výchova
  • Campbell: Nechte mě být
  • Delarochl, P.: Rodiče nebojte se říkat ne
  • Dobson, J.: Dětský vzdor
  • Erb, H.: Násilí ve škole a jak mu čelit.Amulet, Praha.
  • Fontana, D.: Psychologie ve školní praxi
  • Gradinová: Krátké hry pro dlouhé chvíle
    Jucovičová, D., Žáčková, H., Sovová, H.: Spec. Poruchy učení na
    2. stupni ZŠ
  • Kirbysová, A.: Nešikovné děti
  • Kolář, M. (1997): Skrytý svět šikanování ve školách. Portál, Praha.
  • Kolář, M. (2001): Bolest šikanování. Portál, Praha.
  • Křišťanová, L.: Diagnostika laterality a metodika psaní levou rukou
  • Kucharská, A.:Specifické poruchy učení a chování
  • Martin, Waltmanová: Jak řešit problémy dětí se školou
  • Matějček, Z.: Po dobrém či po zlém
  • Matějček, Z.: Jak a proč nás trápí
  • Matějček, Z. a kol: Lehké mozkové dysfunkce
  • Matějček, Z. : Dyslexie
  • Matějček, z: Rodiče a děti
  • Matějček, Z: Vývojové poruchy učení
  • Matějček, Z.: Dítě a rodina v psychologickém poradenství
  • Michalová, Z: Specifické poruchy učení na druhém stupni ZŠ a na středních školách
  • Novák, J.: Diagnostika specifických poruch učení
  • Novák, J.: Nauč mě počítat
  • Novák, J.: Vývojové poruchy učení u žáků ZŠ
  • Munden, Arcelus: Poruchy pozornosti a hyperaktivita
  • Orvin, H.: Dospívání kniha pro rodiče
  • Pokorná, V.: Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování
  • Pokorná, V.: Cvičení pro děti se specifickými poruchami učení
  • Prekopová, J.: Když dítě nechce spát
  • Prekopová, J.: Malý tyran, Portál 1993
  • Prekopová, J., Schweizerová, Ch.: Děti jsou hosté, kteří hledají cestu
  • Prekopová, J., Schweizerová, Ch.: Neklidné dítě
  • Průcha, J., Walteroivá, E., Marewš, J.: Pedagogický slovník
  • Riefová, S.: Nesoustředěné a neklidné dítě ve škole
  • Rieger, Z., Vyhnálková, H.: Ostrov rodiny
  • Rieman, Základní formy strachu
  • Selikowitz: Dyslexie a jiné poruchy učení
  • Smutná, J.: Děti s vývojovými poruchami učení a co o nich víme
  • Smutná, J., Novák J.: Děti s vývojovými poruchami učení
  • Šulc: Opakujeme si o prázdninách
  • Těthalová, M.: Poruchy učení, jejich diagnostika a náprava
  • Těthalová, M.: Učitel a problémový žák
  • Train, A.: Specifické poruchy chování
  • Trnka, V.: Děti a rozvody
  • Zelinková, O.: Poruchy učení
  • Zelinková, O.: Najdeme dítě s dyslexií v mateřské škole?
  • Žáčková, H.: Relaxace nejen pro děti s LMD
  • Žáčková, H., Jucovičová, D.:Metody hodnocení a tolerance dětí

Literatura s problematikou rizikových projevů chování

  • Hajný, M.: O rodičích, dětech a drogách
  • Hoppe, S., Hoppe, H., Krabel, J.: Sociálně psychologické hry pro dospívající
  • Matoušek, O., Kroftová A.: Mládež a delikvence
  • Nešpor, K., Czémy, L., Pernicová, H.: Jak předcházet problémům s návykovými látkami na základních a středních školách
  • Nešpor, K., Czémy, L.: Alkohol, drogy a vaše děti
  • Nešpor, K.: Vaše děti a návykové látky
  • Nešpor, K., Czémy, L., Pernicová, H.: Problémy s návykovými látkami ve školním prostředí – časná a krátká intervence
  • Rotgers, F.: Léčba drogových závislostí
  • Říčan, P.: S Romy žít budeme – jde o to jak
  • Šišková, T.: Výchova k toleranci a proti rasismu.
Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, 
poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti.
Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme 
s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy.
Příjmout a pokračovat
Odmítnout