Objednávání do PPP Ostrava

Vážení klienti, věnujte prosím pozornost následujícím informacím ohledně objednávání do PPP.

  1. Do PPP se může objednat pouze zletilý klient, případně zákonný zástupce nezletilého klienta. V případě náhradní rodinné péče, je nutné doložit rozsudek o svěření do péče. 
  2. Pokud se objednává zletilý klient či zákonný zástupce samostatně, vyplní formulář Žádost o vyšetření, která je níže a tento podepsaný formulář ve formátu pdf odešle na výše uvedený email nebo datovou schránkou. V případě, že se nemůžete, z vážných důvodů, k vyšetření dostavit, můžete zplnomocnit jinou zletilou osobu (prarodiče, zletilé sourozence aj.). K tomu využijte formuláře Plná moc, viz níže. Bez plné moci podepsané zákonným zástupcem nemůže být vyšetření realizováno.
  3. Upřednostňujte elektronickou formu objednávání:
    • e-mailem: posta-zabreh@ppp-ostrava.cz (pracoviště Ostrava-Zábřeh), posta-poruba@ppp-ostrava.cz (pracoviště Ostrava-Poruba);
    • datovou schránkou: 3rnfc46.
  4. K podání žádosti o vyšetření v PPP můžete nadále využít následující možnosti:
    • telefonické objednání v pracovní dny od 8.00 hod do 10.00 hod., na tel. číslech: pracoviště Ostrava-Zábřeh 553 810 700-701, 604 227 865, 733 165 151 a pracoviště Ostrava-Poruba 553 810 750-751, 733 165 152, 733 165 153;
    • osobní návštěva PPP.
  5. Pokud se objednáváte ve spolupráci se školou (MŠ, ZŠ, SŠ) slouží jako žádost o vyšetření vyplněná Zpráva školy (viz Formuláře pro MŠ, ZŠ, SŠ níže), která je podepsána zákonným zástupcem nebo zletilým klientem.
  6. Termíny podávání žádostí o vyšetření:
    • Výchovné a výukové obtíže: průběžně během celého školního roku.
    • Prodloužení Doporučení do vzdělávání: průběžně během celého školního roku, dle platnosti stávajícího Doporučení.
    • Školní zralosti: od ledna do dubna příslušného kalendářního roku, ve kterém dítě dovrší 6 let.
    • Přípravná třída: od ledna do dubna/května příslušného kalendářního roku, ve kterém dítě dovrší 5 let.
    • Profesní orientace: do 31. 12. v roce, kdy je žák v 9. tř., resp. v posledním ročníku SŠ. 
    • Uzpůsobení podmínek přijímacího řízení: do 31. 12., ve školním roce, ve kterém se žák bude hlásit na SŠ.
    • Uzpůsobení maturitní zkoušky: do 30. 10. ve školním roce, ve kterém bude žák maturovat.

Po uplynutí čekací doby budete kontaktováni pracovníkem PPP s termínem vyšetření.


Formuláře

Pro optimální fungování interaktivních formulářů (např. funkční diakritiku) můžete využít jednu z následujících možností:

  • Formulář otevřete v prohlížeči, vyplníte, vytisknete a podepíšete, poté jej doručíte PPP vybraným způsobem (elektronicky – emailem, jako fotku, či sken), nebo osobně, či poštou.
  • Formulář si uložíte do svého počítače i pro pozdější potřebu a úpravy. V tomto případě je ale pro jeho plnou funkčnost nutné mít nainstalován program Adobe Acrobat Reader DC (dostupné na: https://get.adobe.com/cz/reader/). Po uložení jej vyplníte, vytisknete, podepíšete a doručíte na PPP vybraným způsobem (elektronicky – emailem, jako fotku, či sken), nebo osobně, či poštou.
  • Pokud jste majitelem datové schránky, přijímáme i formuláře bez podpisu (týká se pouze zákonných zástupců, ne škol!), datová schránka slouží, jako ověření Vaší totožnosti. Formulář nemusíte v tomto případě tisknout.

Formulář můžete vytisknout a vyplnit rukou, tak jak jste dosud byli zvyklí.

Formuláře prosíme tiskněte oboustranně.


Formuláře pro rodiče

Formuláře pro mateřské školy

Formuláře pro základní školy

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, 
poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti.
Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme 
s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy.
Příjmout a pokračovat
Odmítnout